У 2018 році компанія зайняла 6 місце в рейтингу найбільш дорогих брендів.

Interbrand, консалтингове агентство, що спеціалізується на питаннях брендингу, щорічно складає рейтинг, в який входять 40 компаній. Hyundai Motor утримує лідируючі позиції ось уже на протязі чотирьох років. Hyundai навіть не завадили проблеми економічного характеру, які відзначаються на багатьох ринках світу. У нинішньому році вартість бренду зросла на 3%, якщо порівнювати цю цифру з минулим роком. Зараз вона дорівнює 13, 535 млрд доларів США.

Он Хонг Чо, маркетинговий директор компанії, заявив: «Hyundai Motor - сучасний креативний бренд. Ми постійно працюємо над створенням нових функцій комунікації і безпеки, які були б затребувані серед споживачів. Нас радує те, наскільки швидко прогресує бренд Hyundai. Наші нові розробки дозволяють нам закріпитися на лідируючих позиціях в майбутньому глобальної мобільності: випуск інтелектуальних авто, електрифікація транспортних засобів, автономне водіння.

У поточному році виробник зайняв шосту позицію в рейтингу. Такий успіх став можливим завдяки постійному зростанню вартості компанії і розвитку бренду. У 2005 році Hyundai Motor оцінювалася в 3,5 млрд доларів США. У 2018 році її вартість дорівнює 13,5 млрд.

Директор компанії Interbrand зазначив «Те, що вартість Hyundai Motor стає дедалі більше, пояснюється інвестиціями компанії в проекти« Майбутній мобільності ». Створення суббренда автомобілів поліпшеної продуктивності N, випуск кросовера, що працює на водні, NEXO - це і багато іншого є показником сучасності та інноваційності компанії. Hyundai - бренд, який швидко реагує на зміни ринкових тенденцій і чітко дотримується своєї філософії. Все це сприяє підвищенню ринкової вартості компанії ».

Позиції компанії Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні 10 років *

Рік

Загальний рейтинг

Вартість бренду ($ млрд.)

2018

36

13.5

2017

35

13.2

2016

35

12.5

2015

39

11.3

2014

40

10.4

2013

43

9.0

2012

53

7.5

2011

61

6.0

2010

65

5.0

2009

69

4.6

TOP-10 автомобільних брендів 2018 року по версії Interbrand **

Місце

Компанія

Вартість бренду ($ млрд.)

1

Toyota

53.4

2

Mercedes-Benz

48.6

3

BMW

41.0

4

Honda

23.6

5

Ford

13.9

6

Hyundai Motor

13.5

7

Nissan

12.21

8

Volkswagen

12.20

9

Audi

12.1

10

Porsche

10.7

* / ** При розробці цього рейтингу враховувалися всі фінансові показники учасників, включаючи активи маркетингового характеру, а також потенційних дохід.